Pages

Hyviä uutisia!

sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Sunnuntai ja kroppa huutaa, mut en kuuntele! Eilen vietettiin koko perheen voimin klapitalkoita vanhempieni luona. Nyt on noin sata kuutiota klapeja ladottu nätisi vaateriin. Voin kertoa, että se on aika iso määrä se! Kymmeneltä talkoolaiselta meni tämän määrän siirtämiseen paikasta A paikaan B noin seitsemän tuntia! Päivä kruunattiin hyvällä ruualla, saunalla ja hieronnalla. Ääntä mun suusta ei enää tule. 

Viimeisin voimin näpyttelen tänne juttua meidän eteisestä ja juurikin tästä näkymästä, joka avautuu kylpyhuoneelta päin. Jostain syystä tämä on yksi lempinäkymistäni meillä kotona ja fiilistelen sitä aina aika ajoin. Siihen osuu valo aika kivasti ja edelleen olen tosi tyytyväinen tuohon seinän tekstuuriin ja sävyyn. Mitäs te siihen sanotte?



Olen muuten vihdoin tehnyt blogiini mullistavan uudistuksen. Tai en oikeastaan blogiin vaan blogille.  Nyt sitä ollaan kuulkaas päivitytty nykyaikaan ja Muotopuoli-blogia voi nykyään seurata myös Facebookissa! What up!? Käykäähän tykkäilemässä ja saatte minut hyvälle tuulelle! KIITOS! <3

4 kommenttia:

  1. Pihaan kipattiin just 4 kuutiollista puita. Muutaman tunnin jumppa tiedossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuuh! Siinäkin saa tovin sykkiä! Oliko blogikirppis sittenkin koodinimi klapitalkoille? :D

      Poista
  2. Mä siis niin pakahdun kateudesta aina kun laitat näitä teidän kodin kuvia tänne. Olen aina pitänyt hurmuisesti lofteista ja niiden tunnelmasta. Siistiä olisi joskus asua myös sellaisessa. Minulla kun noita muunkinlaisia talo-/asuntohaaveita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläs nyt! Minua taas on alkanut viehättämään vanhat puu- ja kivitalot. Unelma olisi tehdä sellaisesta asunnosta loft-asunto!

      Poista

Olisi mukavaa lukea teidän kommentteja. Jätä siis omasi tähän. Kiitos!